Порядок розгляду звернень
Будь яка особа, яка є або бажає стати користувачем фінансових послуг ПрАТ «Українська аграрно-страхова компанія» (надалі – Товариство), має можливість звернутись до Товариства та викласти своє питання, зауваження, тощо.
Споживачі можуть здійснити звернення до Товариства застосовуючи
наступні канали:
• поштою (рекомендовані або прості листи): вул. Ярославська, б. 58 оф. 105, м. Київ, 04070
• електронною поштою uaic@uaic.com.ua
• телефоном 044 585 94 01
• в офісі Товариства – особиста зустріч споживача з керівником підрозділу
Реквізити органу, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг:
Національний Банк України
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-Б, м. Київ, 01601
Телефон: 0 800 505 240
Email: nbu@bank.gov.ua
сайт: https://bank.gov.ua/
Реквізити органів з питань захисту прав споживачів:
Національний Банк України
Адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
Телефон контакт-центру: 0 800 505 240
Головне Київське міське управління з захисту прав споживачів
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 29-А. (044) 417-21-01, (044) 463-70-32