ТРАНСПОРТ

Швидкість, впевненість, комфорт, престиж – це все нам дає наявність автомобіля.

Він став невід’ємною частиною сучасного життя. Купуючи автомобіль ми хочемо, щоб він прослужив нам якнайдовше, і тому ми купуємо якісне пальне, заливаємо масло найвищого ґатунку, щороку обстежуємо машину на станції техобслуговування. Проте, у житті бувають випадки, коли ми виявляємось безсилими і не можемо захистити себе перед збитками, завданими своїм авто іншим учасникам дорожнього руху.

№ з/п Вид інформації Інформація для заповнення страховиком
1 Об’єкт страхування Об’єктом страхування є майно (наземні транспортні засоби, у тому числі причепи до них, та всі види транспортних засобів спеціального призначення), інформація про яке зазначається в договорі, на праві володіння, користування і розпорядження майном
2 Страхові ризики та обмеження страхування  «ДТП» (дорожньо-транспортна пригода)

«ВИКРАДЕННЯ» – незаконне заволодіння

«ПДТО» (протиправні дії третіх осіб)
«СТИХІЙНЕ ЛИХО» (CЛ)

«ПОЖЕЖА, ВИБУХ» (ПВ)

«ПАДІННЯ ПРЕДМЕТІВ, НАПАД  ТВАРИН» (ППНТ)

Обмеження страхування:

Не приймаються на страхування (якщо інше не було передбачено умовами Договору): Мотоцикли; ТЗ, що мають пошкодження номера кузову (VIN) або номер кузову відсутній; ТЗ, що використовуються в якості таксі; ТЗ, які мають значні пошкодження та корозію; ТЗ, технічний стан яких не відповідає правилам технічної експлуатації; ТЗ, що тимчасово ввезені на територію України під зобов’язання зворотного вивозу або з обмеженням щодо відчуження ТЗ (крім ТЗ, які знаходяться під заставою);  ТЗ, що зареєстровані в інших країнах; ТЗ, які числяться в розшуку Інтерполом; ТЗ в свідоцтві про реєстрацію яких в графі «Особливі відмітки» зроблено запис      «ТЗ відчужене/зареєстроване за рішенням суду».

3 Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності) Мінімальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності): від 100 тис грн.(обмеження може не застосовуватись при пролонгації – за рішенням Страховика) Максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності): не обмежений.
4 Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу Встановлюється в залежності від обраних умов страхування та регіону укладання Договору Мінімальний розмір страхової премії–0,36% від страхової суми для спец техніки. Максимальний розмір страхового тарифу – 20% від страхової суми
5 Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності) Безумовна від 0% до 10% від страхової суми
6 Територія та строк дії договору страхування (включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)) «Україна» – територія України (за винятком тимчасово окупованих територій відповідно до чинного законодавства України; населених пунктів, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України з будь-якими наступними змінами цієї Постанови);

«Європа» – територія країн-членів Європейського Союзу, Шенгенської зони.

«СНД (за винятком Республіки Білорусь, Російської Федерації);  Грузія»

Строк страхування визначається в договорі страхування

За вибором страхувальника може складати від 1-го міс. до 12 міс

7 Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат 1. Страховими випадками не визнаються події, які настали внаслідок або під час:

1.1.         керування застрахованим ТЗ особою, яка не має посвідчення водія відповідної категорії та/або не має законних підстав на експлуатацію застрахованого ТЗ в порядку передбаченому законодавством;

1.2.         використання застрахованого ТЗ для участі в автомобільному спорті (в т.ч. аматорському спорті та неофіційних гонках), в змаганнях на швидкість, для навчальної, тестової їзди;

1.3.         гідравлічного удару – пошкодження двигуна ТЗ та його обладнання, яке настало внаслідок попадання води в циліндри та в обладнання двигуна та/або інших сторонніх предметів;

1.4.         керування Застрахованим ТЗ водієм, який знаходився в стані алкогольного сп’яніння та/або перебував під впливом наркотичних чи токсичних речовин та/або перебував під впливом медичних препаратів, застосування яких протипоказане при управлінні ТЗ.

2.  Страховик не відшкодовує збитки, що сталися внаслідок:

2.1.         порушення Водієм, Страхувальником, Вигодонабувачем, Лізингоодержувачем або їх представниками правил технічної експлуатації ТЗ, вимог заводу-виробника, викладених у посібнику/інструкції/керівництві з експлуатації ТЗ, сервісній книжці, а також вимог ПДР відносно технічного стану ТЗ та/або його обладнання;

2.2.         будь-яких аварійних випадків та/або катастроф на будівельному або індустріальному майданчику (будівництва, кар’єри, підприємства, тощо), а також внаслідок проведення даним ТЗ або за його участю будь- яких будівельних або інших спеціалізованих робіт (в т.ч. під час навантажувально-розвантажувальних операцій, експлуатації ТЗ в режимі спеціальної техніки (як кран, підйомник, бульдозер, самоскид тощо).

2.3.         порушення правил пожежної безпеки, перевезення і зберігання вогненебезпечних, легкозаймистих і вибухонебезпечних речовин та предметів;

2.4.         пошкодження ТЗ через коротке замикання в електрообладнанні ТЗ;

2.5.         гниття, корозії, руйнування, втрати властивостей матеріалів, використаних у ТЗ;

2.6.         експлуатаційного або природного зносу деталей, вузлів, агрегатів ТЗ чи його ДО, заводського браку, пошкоджень, що виникли під час або в результаті некваліфікованого проведення ремонтних робіт;

2.7.         перевезення ТЗ будь-якими видами транспорту.

2.8.         буксирування застрахованого ТЗ або застрахованим ТЗ іншого ТЗ;

2.9.         необережного використання вогню при курінні в салоні ТЗ;

2.10.       перевезення в салоні ТЗ тварин, яке призвело до страхового випадку або будь-якого пошкодження ТЗ;

2.11.       перевезення в салоні ТЗ вантажу, яке призвело до страхового випадку або будь-якого пошкодження ТЗ;

2.12.       передачі ТЗ (в тому числі ключів та/або комплекту пультів (ключів) керування охоронними системами (супутникові засоби проти викрадення – сигналізація GPS), реєстраційних документів на застрахований ТЗ третім особам, в тому числі і для виконання ремонтних робіт та технічного обслуговування, окрім випадків, коли ТЗ передано на СТО за актом прийому-передачі, оформленим належним чином та наданим Страховику в разі настання страхового випадку (стосується лише випадків незаконного заволодіння ТЗ);

2.13.       заволодіння ТЗ та/або набуття права власності на ТЗ шляхом обману, шахрайства, зловживання довірою, тощо, включаючи випадки неповернення ТЗ, що був переданий іншій особі, згідно з відповідним договором, довіреністю або іншим чином у користування, на збереження, для продажу, в оренду, прокат, лізинг чи з іншою метою;

2.14.       самовільного руху ТЗ (без водія на місці водія в ТЗ, в тому числі внаслідок застосування водієм опції

«автопілот» чи «автопарковка», сомовідкату авто через несправну гальмівну систему або через незастосування стоянкового гальма чи інших заходів, що унеможливлюють самовільний рух авто).

3.  Страховик не відшкодовує:

3.1.         збитки внаслідок викрадення коліс (у тому числі запасних покришок, футляру запасного колеса чи його частини та дисків), декоративних ковпаків коліс, щіток склоочисників, державних номерних знаків, встановлених на ТЗ, автоінструментів, аптечки, знаку аварійної зупинки, вогнегасника, що знаходились у застрахованому ТЗ інших елементів комплектації застрахованого ТЗ, які не потребують монтажу спеціальними інструментами;

3.2.         збитки в результаті пошкодження (знищення) покришок та/або колісних дисків (в т.ч. декоративних ковпаків коліс), якщо при цьому не пошкоджені інші частини ТЗ;

3.3.         збитки, що виникли внаслідок завантаження та /або розвантаження вантажу в застрахований або з застрахованого ТЗ;

3.4.         витрати на паливно-мастильні матеріали, мийні а також фільтруючі матеріали та засоби, заправні, технологічні рідини та гази, крім випадків, коли такі витрати викликані настанням страхового випадку;

3.5.         витрати на заміну, замість ремонту, деталей, вузлів та агрегатів ТЗ за бажанням Страхувальника або через брак комплектуючих деталей на ремонтних підприємствах або через неспроможність СТО здійснити такий ремонт (за умови, що такий ремонт передбачений виробником ТЗ);

3.6.         витрати на будь-який ремонт/поломки, реконструкцію, переобладнання, експлуатаційний знос, технічний брак та технічне обслуговування ТЗ що не викликані страховим випадком (включаючи поломки силових акумуляторних батарей електромобілів та збої в роботі програмного забезпечення ТЗ, пошкодження, дефекти та/або вихід з ладу фар при відсутності пошкоджень викликаних зовнішнім впливом);

3.7.         витрати на будь-який ремонт дрібних пошкоджень пофарбованих та скляних деталей ТЗ (в тому числі структурних), а саме: незначні пошкодження лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття, бітуму тощо; відколи розміром менше ніж 3 мм х 3 мм (незалежно від їхньої кількості на одній деталі авто), які у разі пошкодження скляних деталей ТЗ не утворюють тріщини і не впливають на безпеку дорожнього руху (не локалізовані на рівні очей водія і не погіршують огляд); подряпини шириною до 1 мм і довжиною до 10 см (незалежно від їхньої кількості на одній деталі авто); потертості та подряпини вітрового скла без сколів; пошкодження вітрового скла внаслідок експлуатації після неякісного відновлювального ремонту ТЗ; тріщини розсіювача приладів зовнішнього освітлення без слідів зовнішнього контакту зі стороннім предметом);

3.8.         фарбування непошкоджених деталей або всього кузову ТЗ, замість фарбування тільки пошкоджених внаслідок страхових випадків частин, у тому числі фарбування іншим кольором через відсутність на ремонтних підприємствах фарбувальних матеріалів відповідного кольору. Висновок про необхідність фарбування всього кузова здійснюється виключно за погодженням зі Страховиком;

3.9.         витрати на ремонт/заміну пошкоджених деталей/частин застрахованого ТЗ, які мали пошкодження в момент укладання Договору та були зафіксовані Страховиком під час огляду, що підтверджується Актом огляду/фотоматеріалами/відеоматеріали, а також витрати на ремонт/заміну деталей, за якими було виплачено страхове відшкодування або відмовлено у виплаті, та на дату настання страхового випадку пошкодження таких деталей не були усунуті протягом дії Договору та/або попередніх Договорів страхування, укладених між Страховиком та Страхувальником щодо застрахованого ТЗ;

3.10.       пошкодження ТЗ внаслідок спрацювання подушок безпеки, яке було викликано несправністю електронного обладнання;

19.3.11.       непрямі збитки, пов’язані зі страховим випадком (штрафи, пені, втрата прибутку, втрати внаслідок інфляції, зміни в курсах валют, матеріальна компенсація моральної шкоди, простій, витрати на банківське обслуговування, витрати на реєстрацію або зняття ТЗ з державного обліку, тощо);

3.12.       збитки внаслідок втрати товарної вартості ТЗ та/або ДО;

3.13.       витрати на відновлення ключів від ТЗ, реєстраційних документів на ТЗ та/або ДО внаслідок їх втрати або викрадення;

3.14.       витрати на екстрене замовлення та доставку комплектуючих і запасних частин;

3.15.       у будь-якому випадку не підлягають відшкодуванню збитки, завдані майну, багажу Страхувальника, Водія або пасажирів, яке знаходилось у застрахованому ТЗ;

4.  Страхове відшкодування не виплачується, якщо згідно з висновком (звітом автотехнічного, трасологічного дослідження тощо) компетентного спеціаліста, експертним дослідженням буде встановлено, що заявлені Страхувальником чи уповноваженою ним особою пошкодження ТЗ та/або їх частина з технічної точки зору не могли виникнути за заявлених обставин (наприклад, неможливість виникнення пошкоджень при знаходженні ТЗ у нерухомому стані, неможливість виникнення пошкоджень при зіткненні з визначеним Страхувальником об’єктом тощо). При цьому надання Страхувальником (водієм ТЗ або іншою уповноваженою Страхувальником особою) таких відомостей прирівнюється до надання неправдивої інформації щодо факту та/або обставин випадку;

5.  Дія Договору не поширюється на випадки, що відбулися поза строком та місцем дії Договору.

6.  Не підлягають відшкодуванню збитки в результаті пошкодження, знищення або незаконного заволодіння застрахованого ТЗ, складових частин, деталей або ДО, якщо такі пошкодження, знищення або незаконне заволодіння відбулися (якщо інше не передбачено Договором страхування):

а) внаслідок оголошеної чи неоголошеної війни, в тому числі і спеціальної військової операції та/або збройної агресії інших країн, воєнних дій усякого роду, громадянської війни чи їхніх наслідків, революції, повстань, воєнних маневрів та інших заходів воєнного характеру на території населених пунктів де зберігався/експлуатувався ТЗ;

б) внаслідок порушення законів та звичаїв війни, військової окупації та/або післявоєнної окупації;

в) внаслідок вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту, обмеження свободи пересування чи затримання, знищення або пошкодження ТЗ за розпорядженням військової або цивільної влади, окупаційної влади чи її окремих представників; а також спроба скоєння або загроза скоєння будь-якої вищезазначеної дії (в тому числі використання ТЗ органами МВС, ВСУ, СБУ, окупаційною владою чи її окремими представниками у т.ч. для блокади доріг, переслідування тощо);

г) внаслідок ураження, кулями, мінами (включаючи наїзд на міну), вибуху/влучання боєприпасів: снарядами, бомбами, осколками та іншими елементами ураження будь-яких вибухових предметів (їхніх частин), тощо, аварій на арсеналах, складах боєприпасів та інших об’єктах військового призначення тощо, пошкодження вибуховою хвилею та іншими предметами, що потрапили в/на ТЗ і пошкодили його після вибуху/обстрілу, пошкодження ТЗ іншими засобами ведення війни (будь-якої зброї чи її елементів);

д) внаслідок/під час страйків, локаутів, заколотів, трудових безладів або громадянських хвилювань на території населених пунктів де зберігався/експлуатувався ТЗ;

е) внаслідок протиправних дій терористичного спрямування – терористичних актів, встановлення вибухового пристрою тощо або дій, яких вжито з метою запобігання, придушення, контролю або зменшення наслідків будь- якого фактичного, передбачуваного, очікуваного, усвідомлюваного і такого, що несе загрозу терористичного акту;

є) внаслідок впливу ядерної енергії у будь-якій формі, іонізуючого випромінювання, радіоактивного, хімічного, бактеріологічного забруднення;

ж) внаслідок будь-яких диверсії та відповідних попереджувальних/превентивних заходів;

з) внаслідок/під час будь-якої анексії або окупації території, на якій знаходиться територія (місце) страхування/зберігання/експлуатації ТЗ, іншою державою із застосуванням сили (в тому числі випадок “незаконного заволодіння” не діятиме на окупованій чи тимчасово окупованій території);

и) внаслідок будь-яких дій збройних угруповань, з’єднань, груп найманців або регулярних збройних сил, які застосовують зброю на території, на якій знаходиться територія (місце) страхування/зберігання/експлуатації ТЗ; і) внаслідок введення надзвичайного, військового стану або особливого стану, громадянської війни, заколоту, революції, повстання, бунту, захоплення влади, дій озброєних повстанців, а також дій влади, що направлені на їх придушення, націоналізації, конфіскації, реквізиції, арешту та будь-якого іншого примусового вилучення, знищення або пошкодження майна за розпорядженням існуючого юридично чи фактично органу військової або цивільної влади або невизнаних та (або) самопроголошених державних утворень, захоплення адміністративних будівель та (або) застрахованого ТЗ, дій групи зловмисників або осіб, які діють за дорученням політичних організацій чи взаємодіють з ними на території населених пунктів де зберігався/експлуатувався ТЗ;

ї) розбою, грабежів, вандалізму та протизаконного знищення та/або псування майна, а також протизаконного відібрання майна під приводом воєнної необхідності та інших причин, вчинені в районі воєнних (бойових) дій та/або на території, яка знаходиться в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), окупації та/або післявоєнної окупації, що прямо або опосередковано випливають з подій, зазначених у підпунктах «а», «б», «в», «д», «е»,

«ж», «з», «и» «ї» п19.6.

7.  Страховик не відшкодовує та не включає до розрахунку суми страхового відшкодування:

а) Вартість витрат, пов’язаних з усуненням прихованих дефектів, завданих ТЗ внаслідок страхового випадку та заявлених Страхувальником в строк, що перевищує 1 (один) місяць з дати проведення відновлювального ремонту.

б) Втрату експлуатаційних якостей (зокрема, але не винятково: потертості, подряпини, плями тощо в салоні ТЗ (сидіннях, оббивці (обшивці), внутрішніх панелях, приладах (у т. ч. мультимедійних та навігаційних), системах керування та безпеки, декоративному оздобленні тощо, тріщини розсіювача приладів зовнішнього освітлення без слідів зовнішнього контакту зі стороннім предметом).

8. Причини відмови у виплаті страхового відшкодування

8.1.  Підставою для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування є випадки, передбачені чинним законодавством України, якщо інше не передбачено Договором:

8.1.1.   надання Страхувальником недостовірних відомостей про ступінь ризику під час укладання Договору або в період дії Договору;

8.1.2  несвоєчасне повідомлення Страховика про зміни в інформації, наданій Страхувальником при укладанні Договору, які впливають на ступінь страхового ризику (продаж ТЗ, зняття ТЗ з державного обліку, поставлення ТЗ на державний облік, у тому числі тимчасовий, у іншій державі, заміна кузова або двигуна, переобладнання, яке потребує реєстрації таких змін у компетентних органах, видача довіреності з правом розпорядження ТЗ іншій особі, наявність судового спору щодо ТЗ, накладення арешту на ТЗ, наявність претензій третіх осіб щодо ТЗ, передача ТЗ в оренду (суборенду) з метою прокату, передача у заставу, лізинг (сублізинг), користування або дарування, використання ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (в якості таксі, тощо), зміна умов зберігання та/або режиму експлуатації, укладання іншого договору страхування ТЗ, тощо);

8.1.3   несплата Страхувальником страхової премії/відповідної її частини в строк, зазначений в Частині 1 (заяви- приєднання) Договору, в разі якщо страховий випадок стався в період між датою оплати платежу, обумовленої в цьому Договорі, та датою фактичної сплати страхової премії /її відповідної частини;

8.1.4   ненадання ТЗ Страховику для проведення повторного огляду, фотографування та/або відеофіксації та/або складання відповідного Акта огляду ТЗ, у разі прострочення відповідної оплати чергового страхового платежу та наявності відсутності страхового покриття в рамках строку дії Договору, якщо це передбачено умовами Договору;

8.1.5    ненадання Страховику ТЗ для проведення огляду та складання Акту огляду при укладанні Договору страхування (при цьому обов’язковість проведення такого огляду передбачена умовами Договору)

8.1.6    несвоєчасне повідомлення Страховика про факт настання страхового випадку без поважних на це причин, які підтверджені документально;

8.1.7    надання Страхувальником (Вигодонабувачем, водієм, довіреними особами Страхувальника) недостовірних відомостей, щодо часу, місця та обставин настання страхового випадку та механізму утворення ушкоджень, які виникли при його настанні;

8.1.8     створення Страхувальником (Вигодонабувачем, водієм, довіреними особами Страхувальника) перешкод у визначенні обставин страхового випадку, характеру та розміру збитків;

8.1.9     ненадання Страховику оформлених належним чином документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та розмір збитків;

8.1.10      здійснення Страхувальником (Вигодонабувачем, водієм, довіреними особами Страхувальника) відновлювального ремонту пошкодженого ТЗ без письмового дозволу Страховика;

8.1.11      отримання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;

8.1.12      використання ТЗ в режимі таксі, якщо це не передбачено Частиною 1 (Заявою-приєднання) Договору. На умовах Договору ТЗ вважається таким, що використовується в якості таксі, якщо відповідно до фотографій, показань свідків чи результатів огляду ТЗ, проведеного представником Страховика, йому притаманна хоча б одна з характерних ознак таксі:

–  ТЗ оснащений розпізнавальним ліхтарем помаранчевого, зеленого чи білого кольору, що встановлюється на даху ТЗ (такий ліхтар знаходиться в ТЗ);

–  ТЗ оснащений діючим/недіючим таксометром;

–  ТЗ оснащений сигнальним ліхтарем з зеленим чи червоним світлом, розташованим в верхньому правому кутку вітрового скла (такий ліхтар знаходиться в ТЗ);

–  ТЗ знаходиться (знаходився) на інформаційному забезпеченні в службі таксі;

–  ТЗ містить нанесені композиції із квадратів, які розташовані в шахматному порядку на дверях або в інших місцях ТЗ;

–  ТЗ містить нанесені зображення телефонних номерів, назв чи логотипів диспетчерських служб таксі;

–  Застрахований ТЗ використовувався в період дії Договору для перевезення пасажирів на комерційній основі або використовувався на підставі договорів з особами, що здійснюють підприємницьку діяльність з передачі ТЗ у найм (прокат тощо). Доказом використання застрахованого ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі можуть бути в тому числі, але не виключно, такі документи, як наявність ліцензії на право здійснення такої діяльності, інформація про встановлення на застрахованому ТЗ рації, інформація про встановлення на ТЗ інформаційних зображень з написами, наприклад, Убер (Uber), Уклон (Uklon) та ін.;

8.1.13    якщо подія, що призвела до збитків, сталася за будь-якої умови, зазначеної у Розділі 3 Загальних умов або внаслідок вчинення навмисних дій (умисного злочину) Страхувальника (Вигодонабувача, водія, довірених осіб Страхувальника), спрямованих на настання страхового випадку;

8.1.14      якщо для підтвердження настання страхового випадку надано Повідомлення про ДТП встановленого зразка («Європротокол»), без виклику представників патрульної поліції, відповідно до п. 2.11 ПДР, при цьому під час ДТП не було безпосереднього зіткнення (контакту) транспортних засобів – учасників ДТП;

8.1.15      відсутність належним чином заповненого та засвідченого підписами учасників ДТП «Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду», зразка встановленого згідно з чинним законодавством України, якщо Страхувальник скористався своїм правом, що обумовлене в п. 11.14.2 Загальних умов;

8.1.16      ненадання Страховику у випадку настання події «Викрадення» на тимчасове зберігання оригіналу свідоцтва про реєстрацію застрахованого ТЗ, повного комплекту оригінальних ключів замку запалювання та/або дверей застрахованого ТЗ та повного комплекту керуючих елементів системи проти викрадення – ключі, брелок, пульт управління, активна чи пасивна картка електронно-механічних систем проти викрадення, тощо (якщо такі системи були встановлені) крім випадків, передбачених п.11.7.4 Загальних умов;

8.1.17      невиконання або неналежного виконання Страхувальником (Вигодонабувачем, водієм, довіреними особами Страхувальника) своїх обов’язків, обумовлених Договором, якщо він не доведе, що виконання (або належне виконання) було неможливим внаслідок дії непереборної сили. Не є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування невиконання Страхувальником (водієм застрахованого ТЗ) положень п. 10.3 Загальних умов, у випадках, коли Страхувальник скористався своїм правом, що обумовлене в п. 11.15 Загальних умов.

8.1.18      відмова особи, яка знаходилась за кермом в момент ДТП, від проходження огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (під відмовою розуміємо – відмову водія від проходження огляду на місці події та / або не проходження огляду протягом визначеного законодавством часу після події у закладах охорони здоров’я); непокора Страхувальником, водієм, особою, допущенною до керування ТЗ, органам державної влади (в тому числі, але не обмежуючись: втеча з місця події (пригоди), невиконання законних вимог працівників правоохоронних органів, поліції, СБУ, ЗСУ; переслідування працівниками правоохоронних органів (МВС), СБУ, ЗСУ).

8.1.19   Умовами Договору страхування можуть бути передбачені інші підстави / причини для відмови у виплаті страхового відшкодування, розширення або звуження страхового покриття чи вартості покриття збитку за погодженням Сторін, що підтверджується укладанням Договору страхування.

8 Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту В межах страхової суми.
9 Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат
  1. Страховик протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання заяви про настання страхового випадку при умові надання Страхувальником застрахованого ТЗ для огляду здійснює огляд пошкодженого ТЗ та/або вживає заходів для проведення незалежної експертизи.
  2. У разі розрахунку страхового відшкодування на підставі рахунку (калькуляції) СТО Страховик повинен погодити рахунок (калькуляцію) СТО або відмовити у його погодженні з відповідним обґрунтуванням протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання такого рахунку.
  3. Якщо розрахунок вартості відновлювального ремонту буде здійснюватися фахівцями Страховика, то Страховик проводить такий розрахунок протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту прийняття такого рішення.
  4. Якщо на момент настання страхового випадку діяли інші договори страхування відносно предмету страхування, зазначеного в Договорі, Страховик виплачує страхове відшкодування в розмірі частки страхового відшкодування, яка визначається, як відношення страхової суми за Договором до сукупної страхової суми за всіма діючими договорами страхування, за якими мають бути здійснені виплати страхового відшкодування за страховим випадком.
  5. Страховик протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Страхувальника всіх необхідних документів, передбачених Розділом 11 цих Загальних умов, приймає рішення (складає Страховий акт) про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування.
  6. Якщо прийняте рішення про відмову у виплаті, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття такого рішення Страховик повідомляє Страхувальника та Вигодонабувача про прийняте рішення. Повідомлення про відмову у виплаті страхового відшкодування повинно містити обґрунтування причин відмови.
  7. Протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів від дати складання страхового акту Страховик повинен здійснити виплату страхового відшкодування.
  8. Виплата страхового відшкодування може бути здійснена Страхувальнику, Вигодонабувачу або спадкоємцям, на підставі відповідної заяви та страхового акту, складеного Страховиком.
  9. Страхове відшкодування може бути сплачене одним із таких шляхів:
  10. Страхувальнику або спадкоємцям (за умови надання письмової згоди на це Вигодонабувачем, якщо Страхувальник не є Вигодонабувачем):
    • – шляхом оплати узгоджених зі Страховиком рахунків ремонтних підприємств (СТО) за відновлювальний ремонт ТЗ та на купівлю деталей, вузлів, агрегатів, що підлягають заміні;
    • – на поточний (картковий – для фізичних осіб) рахунок Страхувальника або спадкоємцям, відповідно до вимог чинного законодавства;
    • – Вигодонабувачу – перерахуванням суми страхового відшкодування (відповідної частини) на його поточний рахунок або готівкою з каси Страховика;
  11. Якщо страхове відшкодування сплачується на розрахунковий рахунок, його реквізити повинні бути зазначені в заяві на виплату страхового відшкодування. Страховик не несе відповідальність за недостовірність реквізитів, зазначених в заяві на виплату страхового відшкодування.
  12. Будь-які повторні заяви Страхувальника, на виплату страхового відшкодування за шкоду, за яку страхове відшкодування здійснене в повному обсязі, Страховиком не розглядаються і додаткові виплати не проводяться.
  13. На вимогу Страховика, після виплати страхового відшкодування по будь-якому страховому випадку, окрім «Викрадення», Страхувальник зобов’язаний надати відремонтований ТЗ та/або ДО для огляду Страховиком, про що складається Акт огляду. У разі якщо відновлювальний ремонт не було виконано, то при повторному пошкодженні (знищенні) у майбутньому елементів, деталей, вузлів та агрегатів ТЗ та/або ДО, по яких Страховик здійснив виплату страхового відшкодування, вартість їх відновлення (заміни) Страховиком не відшкодовується.
  14. Якщо викрадений ТЗ буде знайдено, Сторони мають діяти відповідно до умов укладеного між ними договору про передачу майнових прав та переуступку права вимоги щодо застрахованого ТЗ, який було викрадено.
  15. Якщо після виплати страхового відшкодування з’ясуються обставини, які відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України, є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, Страхувальник зобов’язаний повернути Страховику протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту одержання листа від Страховика суму сплаченого страхового відшкодування та відшкодувати витрати Страховика, пов’язані з врегулюванням збитку
10 Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини У разі несвоєчасного повідомлення Страховика про зміни в інформації, наданій Страхувальником при укладанні Договору, які впливають на ступінь страхового ризику, Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування.

У разі несвоєчасного повідомлення Страховика про факт настання страхового випадку без поважних на це причин, які підтверджені документально, Страховик має право відмовити у виплаті страхового відшкодування. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання обов’язків за Договором при настанні обставин непереборної сили (форс-мажор) і безпосереднього впливу таких обставин на можливість виконання Сторонами обов’язків під час дії цих обставин.

Підставами для відмови Страховика у виплаті страхового відшкодування є несплата Страхувальником страхової премії в строк і в обсягах, зазначених в Договорі, в разі якщо страховий випадок стався до моменту сплати страхової премії.

11 Інформацію про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору Страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.
12 Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії Знижок не передбачено.

Для укладання Договору страхування необхідно:

  • посвідчення водія;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • паспорт та ідентифікаційний код.

Отримати детальну інформацію – (044) 585-94-01, uaic@uaic.com.ua